2016. szeptember 23., péntek

Október 7-én jön az új Green Day album!

Fotó: rollingstones.com
Szóval tényleg visszatérnek!!!

Billie Joe Armstrong és zenésztársai már 3 dalról rántották le a leplet 2 hónap alatt. A dalok az október 7-én megjelenő nagylemezük, a 'Revolution Radio' előfutárai. Íme a Green Day harmadik dala a  "Still Breathing"!  Slágergyanús, hallgassátok meg!




Tovább az eddig megjelent másik két dal: Bang Bang, amihez már klip is készült és az album címadó dala a 'Revolution Radio'.

A leggyorsabb, legagresszívebb dal az albumon és a legelső szám is, amit Billi Joe írt a projekthez. „Ez nagyon üdítő volt, nagyon gyorsan és egyszerűen meg tudtam írni a ’Bang Bang’-et, ami az egyik legjobb punk dal,amit eddig firkantottam. Ez csak egyszerűen megtörtént. Nem gondolkoztam rajta túl sokat. Megmutattam a fiúknak és szóhoz sem jutottak.„- mondta Billie Joe.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése