2017. február 20., hétfő

Szerelmi vallomás Ed Sheerantől: How Would You Feel (Paean)


Már tűkön ülünk, hogy halhassuk Ed Sheeran új albumát, hiszen szépen csepegteti a jobbnál jobb dalokat. Az új lemez,a Divide március 3-án fog megjelenni. Eddig 2 dalt hallhatott a nagyérdemű. A Castle On The Hill és a Shape Of You óriási sikereket  ért el, ugyanis a Billboard lista élén vannak még most is. 

Ed pénteken ünnepelte a 26. születésnapját, ennek alkalmából úgy döntött, hogy megoszt egy újabb dalt a rajongókkal. A How Would You Feel (Paean) egy gyönyörű szerelmi vallomás. Nem véletlen, hogy olvad a vörös sráctól mindenki. A fiatal énekes ezt a számot legnagyobb kedvenceként aposztrofálta a Twitteren.  Ed egyébként úgy nyilatkozott a korongról a KiSS 92.5-nak adott interjújában, hogy igazán kaotikusra sikerült, mintha semmi nem illene össze semmivel, neki viszont épp a különbözőség és összevisszaság miatt tetszik munkájának gyümölcse. 


Hogy éreznél


Te vagy az igazi, lány
Tudod hogy ez igaz
Fiatalabbnak érzem magam
Minden alkalommal mikor együtt vagyunk


A leparkolt autóban ültünk
Csókokat loptam a kertben
Kérdéseink voltak amiket nem kellett volna megkérdeznünk


Hogy éreznél
Ha azt mondanám, hogy szeretlek
Ez csak valami, amit meg akarok tenni
Hagyok magamnak időt, élem az életem
Még jobban szerelembe esek veled
Csak mond hogy te is szeretsz engem


A nyáron
Amikor az orgonák nyílnak
A vér mélyebbre folyik mint a folyó
Minden pillanatban amit veled töltök


A legjobb barátunk tetőjén ültünk
Mind két kezem körülötted volt
Néztük a napfelkeltét amint helyet cserél a holddal


Hogy éreznél
Ha azt mondanám, hogy szeretlek
Ez csak valami, amit meg akarok tenni
Hagyok magamnak időt, élem az életem
Még jobban szerelembe esek veled
Csak mond hogy te is szeretsz engem


A leparkolt autóban ültünk
Csókokat loptam a kertben
Kérdéseink voltak amiket nem kellett volna megkérdeznünk


Hogy éreznél
Ha azt mondanám, hogy szeretlek
Ez csak valami, amit meg akarok tenni
Hagyok magamnak időt, élem az életem
Még jobban szerelembe esek veled
Csak mond hogy te is szeretsz engem
Csak mond hogy te is szeretsz engem


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése