2016. október 31., hétfő

Top 5 Halloween-i arcfestés,hogy te legyél a legmenőbb idén!


Számomra nagy fejtörést okoz a halloween-i jelmez kitalálása. Mindig  menőt, különlegeset akarok, de a végén mindig kifutok az időből és valami egyszerű és szokásos mentőötlet marad a cica. Na idén megismerkedtem egy igen tehetséges francia lánnyal, aki imád arcfestéseket készíteni, ráadásul videót is csinál hozzá, hogy bárki kipróbálhassa otthon. A sok remekműve közül most kiválogattam a Top5-öt. Lessétek meg és írjátok meg melyik tetszett a legjobban! Sőt ha meg is csináltátok, küldjetek egy fotót róla!Creepy Halloweent mindenkinek!

Kép: unblogdefille.blogspot.hu

A sütőtök a legegyértelműbb szimbóluma a Halloweennak, így hát kezdésnek itt egy egyedi sütőtökfej, amihez mindössze narancs és fekete szín kell. Kis egyszerű, de annál aprólékosabb.
Elkészítés:


Kép:unblogdefille.blogspot.hu
A második egy creepy baba a horrorfilmekből. Előnye: könnyű hozzá ruhát találni!

Elkészítés:



Kép:unblogdefille.blogspot.hu
Egy kis pisztácia zöld! A Csipkerózsika meséből ismert gonosz boszorkány most megelevenedik. Szerintem zseniális és tuti nem lesz hozzád hasonló!

Elkészítés:


Kép:unblogdefille.blogspot.hu
Mindig akad egy-két bohóc a party-n, na de ilyen tuti nem lesz! Egy különleges megközelítés és máris egy elegáns csaj bohóccal állunk szembe.

Elkészítés:



Az egyik legfelkapottabb arcfestés a Sugar skills. Számos ötletet találhatunk a neten és most az elkészítés folyamatát is láthatod. Nem is olyan nehéz ugye? 

Elkészítés:



Kép:unblogdefille.blogspot.hu
Na jó nem bírtam Top 5-re leszűkíteni, így Top 6-ra bővítettem a kínálatot. Felismerítek a Kishableányból Ursulát, a gonosz medúzát?! Ti gondoltatok volna erre valaha? Nekem eszembe nem jutott volna. De mégis annyira szuper!

Elkészítés:



Így készíts halloween-i menüt az esti partira! (videóval)

Forrás és további ötletek: http://unblogdefille.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése