2012. december 25., kedd

Szenvedélyek- interjú Lord Guannal


Íme egy normális 19 éves srác Lengyelországból, aki nem híres (még)- a szerk.), egyszerűen csak szeret fotózni és elég jól is csinálja. Nem mellesleg Justin Bieber is a pártfogása alá vette! Ő nem más mint Lord Guan!


Mikor kezdtél el fotózni és miért?
A középiskolában kezdett el érdekelni a fotózás. De nem hittem volna, hogy ez a dolog lesz az, amivel a jövőben is foglalkozni szeretnék. Most már tudom, hogy fotós szeretnék lenni. Ez az álmom.^^

Hogyan viszed bele az egyéniségedet a fotóidba?
Ez nehéz kérdés...Úgy gondolom, hogy ez csak jön. Örülök ha látják az egyéniségemet a képeimben.De én még amatőr vagyok, így még mindig hosszú út áll előttem:)

Hol szeretsz fotózni?
Nincs kedvenc helyem. Gyakran sétálok és amikor látok egy érdekes helyet, előveszem a fényképezőm és készítek néhány képet. Azt hiszem, minden attól függ, hogy milyen a hangulatom :) Mikor boldog vagyok minden hely különleges számomra :)

Mennyire foglalkozol komolyan a fotózással? Ezzel szeretnél foglalkozni vagy csak hobbi számodra?
Néhány évvel ezelőtt még csak hobbi volt...Most már ez az életem! Profi fotós akarok lenni és profi modellekkel  dolgozni:)

A szüleid támogatnak? 
A szüleim támogatnak és hálás vagyok nekik ezért.

Van B terved ha ez nem jönne össze?
A B tervem a színészkedés. Dráma tagozaton végeztem a középiskolában, Lengyelországban. De jelenleg próbálok az A tervemre koncentrálni...meglátjuk mit hoz a jövő:)

Mit gondolsz, meg lehet élni a fotózásból?Milyen lehetőségek vannak ilyen téren Lengyelországban?
Úgy gondolom, hogyha valaki jó fotós akkor igen. Divat magazinoknak képeket készíteni nagy üzlet. Azonban én még csak 19 éves vagyok és még fogalmam sincs erről az üzletről.

Gyakran halljuk, hogy "Akár én is lehetnék a címlapon annyira meg van retusálva". Te, hogy állsz a photoshoppal?
Minden a fotóstól függ...a fotók megszerkesztése kötelező számomra, azonban én nem szeretem a mesterséges "babákat". Ennek is van határa.

Mit szeretsz legjobban a fotózásban?
A szabadságot. Igen ez isteni. Én alkotom a szabályokat. Nem szeretem ha valaki megmondja mit tegyek. Éreznem kell a szabadságot, ha képeket készítek. Azt hiszem ez az egyetlen módja, hogy kifejezzem magamat.

Justin Bieber posztolta az oldaladat a facebook oldalán. Ismered őt személyesen?
Nagyszerű, hogy néhány híresség támogat engem. Ez nagyszerű LENNE! Írtam néhány sztárnak magamról és megmutattam nekik a munkáim.:) Azonban ez túl privát, nem szeretnék mindent felfedni magamról és a szeretteimről. Esetleg majd egy másik alkalommal.:)

A srác egy blogot is vezet amiben megosztja képeit és, hogy mi történik vele a napok folyamán! katt


When did you start taking pictures and why?
-soo... I became interested in photography in high school. I never thought that photography is the "thing" that I will want to practice in the future... you know.. Now I know that I want to be a photographer. It's my dream ^^

How do you put your individuality into a photo of yours?
- It’s a difficult question... my individuality into a photo... I think that it just comes. I am glad that people see me in my pictures. But I'm an amateur so there’s still a long road ahead of me :)

Where would you like to take pictures?
-I don't have a favorite place. I often go for a walk… and when I see an interesting place I just take my camera and take some photos :) I think it all depends on my mood :) When I'm happy each place is special to me :)

How seriously do you take photography? Do you want to do this in the future or is this only a hobby for you? 
- It was my hobby a few years ago… Now photography is my life! I want to be a professional photographer and work with professional models :)

Do you get any support from your parents? 
 My parents support me in this... I am grateful to them for that. 

Have you got a plan B?
My plan B is: acting. I finished drama high-school in Poland. But currently I'm trying to carry out my plan A... we'll see what the future holds :)

Is it possible to live by taking photos? What kind of opportunities are there in Poland?
- I think that if you are a good photographer, so why not? Take pictures for fashion magazines is a big business… But not for all unfortunately. I'm only 19 so I have no idea about this business yet.

We often hear that "I can be up front (the title page), models are so much photoshopped". How much do you photoshop?
- It all depends on the photographer ... editing photos is obligatory for me...but I don't like to make with my models artificial dolls… everything has limits in the edit images :)

What do you like most about photography?
-What I like the most about photography? I think: freedom…yes. You are God! You make the rules :) I do not like when someone orders me to do that… I must feel free when I'm taking pictures.
I think it is the only way to express yourself in your photos.

Justin Bieber posted some info about you on his site. Have you ever met? -Do you keep in touch with other celebrities?
- hah.. That’s great that some celebrities are supporting me! That WOULD be great! I think I wrote to all stars a message about me :) And I showed them my work :) This conversation is probably too private... I don't want to reveal everything about myself and my loved ones. I'll leave that for another time :)

photos: Lord Guan


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése