2016. november 30., szerda

Spotify - 2016 egyik legjobb óriásplakát-kampánya


A Spotify egy tökéletes globális kampánnyal zárja az idei évet, melyet a "Thanks, 2016. It's been weird" szlogennel látott el.

A Spotifynak hatalmas adat áll rendelkezésre a felhasználóiról, így kiválogatták a legérdekesebb, legbizzarabb szokásokat és ezeket közzé is tette digitális reklámfelületeken. A popkultúra és a felhasználók szempontjából reveláns adatokat dolgozták fel és nagyon viccesen reflektált a Spotify saját kreatívcsapata. Például ilyenek születtek:

"Dear person who played 'Sorry' 42 times on Valentine's Day, what did you do?"

"Dear person in the Theater District who listened to the Hamilton Soundtrack 5,376 times this year, can you get us tickets?"

"Dear 3,749 people who streamed 'It's the End of the World as We Know It' the day of the Brexit vote, hang in there."








Képek:businessinsider.com 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése