2016. december 6., kedd

Egy love story sokkoló befejezése


Egy átlagos gimis szerelemként indul a reklám,majd a végén egy másik aspektusból láthatjuk a történetet.

A BBDO New York egy kiábrándító reklámot készített. A történet a filmekből jól ismert forgatókönyv szerint zajlik. A srác unatkozik a könyvtárban,majd felírja a nevét az asztalra. Majd meglepetésére válasz érkezik az üzenetre. Beindul a titkos csevegés és jön a találgatás, hogy ki lehet a rejtélyes idegen. Majd mikor következne az idill találkozás, borzalmas dolog történik.


A végén a reklám újra végigmegy a sztorin, és ha jobban megfigyeljük, a háttérben mindig van egy srác, aki egyedül van, akit szívatnak, akit senki sem veszi észre. A könyvtárban fegyverekkel foglalkozó magazinokat nézeget, ilyen jellegű videókat keres a YouTube-on. Ez akár oda is vezethet, ami a reklám végén annyira megdöbbentette a nézőt.

A film megrendelője a Sandy Hook Promise volt, ez az a nonprofit szervezet, amelynek tagjai a Sandy Hook általános iskolában elkövetett mészárlásban 2012-ben vesztették el szeretteiket. Egy 20 éves férfi 20 kisgyereket (6-7 év körüliek) és 6 tanárt lőtt le. A reklám üzenete: az öngyilkosságok és az iskolai lövöldözések talán megelőzhetőek lennének, ha odafigyelnének minden gyerekre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése