2015. október 9., péntek

Mélypont után újjászületés - Selena Gomez legújabb album már a boltokban!

Egy év kihagyás után megjelent Selena Gomez Revival, azaz 'újjászületés' című albuma. A 14 tracket tartalmazó lemez, egy új oldalát mutatja meg a fiatal énekesnőnek. Szuper hangzásvilág, a megszokott minőséggel párosulva!

Ezzel Selena megtörte a csendet, hiszen az egyéves kihagyásnak komoly oka volt. A Billboard októberi számában Selena nyílvánosságra hozta, hogy egy lupusz nevezetű betegséget diagnosztizáltak nála, így a kemoterápia miatt kellett szüneteltetnie a reflektorfényt.

"Lupuszt diagnosztizáltak nálam és kemoterápiás kezelésen vettem részt" - nyilatkozta a magazinnak. "Valójában ez volt az oka a szünetnek. Annyira beszóltam volna: Srácok nektek fogalmatok sincs semmiről. Kemoterápián vagyok. Seggfejek.","Elzárkóztam  addig, amíg újra jól nem lettem és magabiztossá nem váltam."

2014-ben arról cikkeztek, hogy az énekesnő elvonóra ment a kábszerezés és a Justin Bieberrel való szakításuk miatt. De ahelyett, hogy leállította volna az álhíreket, a nyelvébe harapott és tűrte, hogy lecsendesedjenek a pletykák. 

"Én annyira kib@szott kedves vagyok mindenkivel, de velem szemben meg mindenki annyira gonosz" - mondta a lapnak. " 7 éves korom óta dolgozom. 17 éves korom óta az UNICEF nagykövete vagyok. Olyan kiábrándító, hogy egy bulvár sztorivá váltam."

A teljes sztorit elolvashatjátok itt.

Revival



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése