2018. május 4., péntek

Szivák X Wagner: „Ez egy szerelem projekt!”

Fotó: Szivák X Wagner FB
A Cloud9+ énekese, Szivák Zsolt és a Wellhello billentyűse, Wagner Emil összeállt és létrejött egy igazi szerelem projekt, a Szivák X Wagner formáció. A Youtube-onmár számos cover és mashup videójuk megtalálható, sőt tavaly novemberben debütált első közös daluk Egy életen át címmel. Ezt követte az áprilisban megjelent Régi-régi dal klippel együttA Szivák X Wagner formációt legközelebb május 15-én az Instantban hallhatjátok élőben. Addig is olvassátok el, a srácokkal készült interjút!
Mikor találkoztatok és hogy alakult ki a Szivák X Wagner formáció?
Zsolti: Mikor elkezdtem szólóban akusztikozni már akkor is nagyon régen barátok voltunk Emillel. Jártam a koncertjeire és másfél évvel ezelőtt úgy gondoltam, hogy tök jó lenne együtt zenélnénk. Kíváncsi voltam, hogy fog működni, milyen lesz. Már nagyon régóta dumáltuk, hogy próbáljuk ki, tök jó lehet egy ilyen duó formáció. Az első koncertünk, ami a GMK-ban volt talán, óriási siker lett, tök jó hangulata volt és zseniális lett az egész. Azóta megmaradt ez a formáció.


Emil te is több zenekarban is játszol, mennyire lehet ezeket a projekteket összeegyeztetni?
Emil: Nem nehéz annyira. A fő zenekar az mindenképpen a Wellhello, ott billentyűzöm és ehhez igazítok minden mást. A duóformációnak is az a lényege, hogy amennyiben Zsolti nem játszik a Cloud9+-szal és én sem a Wellhelloval akkor elvállalunk felkéréseket és szervezünk is saját koncertet. Próbájuk úgy szervezni, hogy ne legyen abban az időpontban egyikőnknek se koncertje. Nagyjából ugyanígy működik a többi is: Marge-ot és Dallos Bogit kísérem akusztikban, Stahl Barbival (Babé Sila) szoktam néha játszani illetve van még egy-két különböző projekt. Ott is nyilván akkor van koncert, ha a Wellhelloval nem ütközik.
A Szivák X Wagner formáció stílusa más, mint amit a Cloud9+-szal vagy a Wellhelloval csináltok. Honnan jött ez a zenei stílus?
Zsolti: Igazából nem is tudnám bekategorizálni, hogy milyen stílusú az, amit csinálunk. Ez egy szerelem projekt. Ami épp eszünkbe jut, azt csináljuk és nem gondolkozunk azon, hogy milyen a szám. Mindig vagy az Emil imádja vagy én. Megcsináljuk a számot, a hangszerelést és előadjuk. Szóval nem szokott ilyen nagy filózás lenni, hogy mit adjunk elő. Nyilván más mindkettőnknek az anyahajója, más a koncepció is. De ez inkább bensőségesebb.

Az interjú folytatása a Music Backstage oldalán!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése