2012. október 26., péntek

Tükröm, tükröm mondd meg nékem...


Kép:Szokolay György
Molnár Karolina modell, lehetőséget kapott arra, hogy részt vehessen Makány Márta Debrecenben megrendezésre kerülő divatbemutatóján. ( erről korábbi cikkünkben olvashatsz: itt ) Most elárulja, hogyan is csöppent bele ebbe a világba, valamint egy kis háttér információkhoz is hozzá juthatunk :)

Milyen érzés volt Makány Márta  ruháiban végigvonulni a kifutón?

Nagyon megtisztelő érzés volt, ugyanis Makány Márta Magyarország egyik leghíresebb divattervezője és gyönyörű menyasszonyi ruhákat tervez. Más szempontból pedig, a helyszín választása, a Divinus Hotel egy pompás környezet amiben megmutathattuk a kollekcióját.

Hogy kerültél bele a csapatba?

Kiss Petronella sminkmester megkért, hogy tartsak velük. Én beleegyeztem és nagyon örülök, hogy itt lehettem és szeretnék továbbra is együtt dolgozni velük.


Mennyi időtök volt felkészülni az eseményre?

Kép:Szokolay György
Nem volt túl sok időnk felkészülni, csupán két nap állt rendelkezésünkre. De igazából nem volt bonyolult koreográfia. A járást vettük át, egy kicsit gyakoroltunk.

Mennyire volt könnyű együtt dolgozni a többiekkel?

Nagyon összeszokott csapattal dolgozhattam együtt. A Head Office stábja csinálta a frizurákat, Kiss Nóra vezetésével. A sminkesünk pedig Kiss Petronella szintén nagyon profi, közvetlen és barátságos volt. Én úgy gondolom, hogy nagyon jó hangulatban telt az egész  bemutató.

Voltak már más ilyen jellegű munkáid is?

Igazából két éve modellkedem. Másfél évig csak fotómodelkedtem, most fél éve már kifutós munkákat is vállalok. Makány Márta bemutatója volt az eddigi legszínvonalasabb amin részt vehettem és ez nagyon megtisztelő számomra. Továbbra is szeretnék ilyen divatbemutatókon részt venni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése