2011. február 1., kedd

Kedves Jézuska - levelek

Kedves Jézuska!


Bár már egy ideje tudom, hogy a fa alá nem te varázsolod az ajándékokat, mégis írok neked. Tegnap hallottam a rádióban, hogy a lappföldi Mikulás ellátogat az iszapkárosultakhoz Magyarországra, és azon gondolkoztam, hogy bár az a Mikulás, aki a rénszarvasszánjával repül az égen, nem létezik, hogy ez csak mese a gyerekeknek (akik nem 18 éves, érettségi előtt álló diákok). De mégis: úgy tűnik, a lappföldi mikulás semmiképp nem egy műszakállú haszonleső, aki pénzért eljátssza az ajándékozó szerepét a könnyen befolyásolható, hiszékeny gyerekeknek. Akkor ő lenne a világ igazi Mikulása, legfeljebb varázserő nélkül?


Így, ha akarom, akkor elhiszem, hogy látod, mit írok, és teljesíteni is fogod, ha megérdemlem.
Már 13 éve kutyát kérek karácsonyra, de a szüleim még mindig nem engedték meg, így ez egy örök kívánság, tehát erre a karácsonyra is érvényes! Nagy vágyaim nincsenek, úgy érzem, megvan mindenem, ezért nekem az is elég, ha békés, boldog karácsonyt tölthetek el a családommal, ahogy minden évben. Nem kifejezetten karácsonyi kívánság, de nagyon szeretném, ha jól sikerülne az érettségim és bekerülnék az egyetemre, illetve majd pár év múlva beindíthatnám az esküvőszervező vállalkozásomat. De tudom, ezekhez nem csak kívánnom kell, hanem tennem is. Szorgalmasan tanulnom, hogy alaposan felkészült legyek majd májusban. Pont ezért írtam meg ezt a levelet is, hogy gyarapíthassam a nyelvtan ötöseim számát, esetleg az irodalomét is!
Mint mindig, ebben az évben is várom az ünnepeket, és kívánom neked, hogy legyen a te karácsonyod is áldott, békés!

A.



Kedves Jézuska!

Nem kérek sok mindent... Csak azt, hogy békésen teljen a karácsonyunk. Azt, hogy édesapám haza tudjon jönni mihamarabb.
Szeretném, hogy a szüleim egész életemben itt legyenek mellettem...
A nagymamáimnak se legyen semmi problémájuk.
A listámnak még messze nem ez a vége.
Ezen kívül még szeretnék egy BMW X6-os személyautót. Találkozni szeretnék Vin Diesellel, remélem segítesz abban, hogy ez az álmom beteljesüljön...

Remélem, a kívánságaimat teljesíteni próbálod!

Ui.: De te úgyis tudsz mindenkiről mindent, akkor azt is tudod, hogy én mire vágyok a szívem mélyén.


X


Kedves Jézuska!

Az idei karácsony különleges a családom számára: ez az első karácsony az új házunkban. Ez egy igen nagy ajándék, nagyon köszönöm neked. Azt hiszem, ezzel az anyagi kívánságaim erre az évre ki is merültek.

Nagyon szeretném, ha karácsony idején a szüleim nem dolgoznának sokat, hanem velünk lennének az egész ünnep alatt. Családi szokás, hogy hétvégeken és ünnepekkor hétköznap is társasjátékkal játszunk esténként. Erre mostanában az iskola és a munka miatt kevés idő jutott, de szeretném, ha a karácsonyi ünnepek alatt ezt a hagyományt felelevenítenénk, és a későbbiekben is jutna rá időnk.

Szeretnék nyáron Londonba utazni, de nem ám csoportosan, hanem a családommal.

Kérnék tőled még több időt a tanuláshoz, szeretnék minden tantárgyból kitűnő lenni.

utóirat: titkos vágyam egy kistesó az öcsém mellé

Köszönettel: X

Drága Jézuska!

Karácsonyra a világ összes könyvét szeretném tőled megkapni, de tudom, ez nem lehetséges, hiszen azon túl, hogy nehéz lenne becsomagolni, és a fa alá tenni, nem is tudnám hol tárolni. Ezért beérem néhány könyvvel.

Mivel a kedvenc történelmi korom a barokk, csodálatos lenne legalább pár hónapot abban az időben élni, ha már egy másik évezredbe kellett születnem.

Én és meglévő három tengerimalacom is nagyon örülnénk egy új jövevénynek.

Végül, pedig azt szeretném, ha elintéznéd, hogy a téli időjárás miatt ne késsenek a vonatok, legalábbis azok, amelyekkel én járok suliba és haza.

Remélem, csak azt láttad, amikor jó voltam, és igyekszel minden kívánságomat teljesíteni.

Mozgalmas karácsonyt és utána nyugodt pihenést kívánok:

X



Kedves Jézuska!


Elnézést, hogy zavarlak, de eltelt egy újabb év és meg kell ajándékoznod az embereket. Az biztos, hogy egész évben „jó” voltam, tehát az ajándékot, amit kérek, teljes mértékben megérdemlem. Amire most a legjobban vágyok, azt még te sem tudod teljesíteni. A kívánságom az lenne, hogy az angoltudásom lényegesen megnövekedjen és a továbbiakban ne kelljen izgulnom azon, hogy év végén talán meg lesz az ötös angolból. Ez az egy, óriási kívánságom van ebben az évben. Még olyan egyezségre is képes lennék, hogy egy évvégi angol ötösért, 5 évig nem kérek tőled semmit. Köszönöm, hogy meghallgattál, de sajnos el kell köszönnöm, mert irodalomból rengeteg házi feladatom van.

Üdvözlettel: X



Kedves Jézuska!

Szeretnék kérni karácsonyra egy olyan esernyőt, amit nem fordít ki könnyen a szél. A múltkor úgy jártam, amikor mentem hazafelé, hogy nagyon erős szél fújt és az esernyőm minden szélfuvallattól kifordult, az eső pedig természetesen szakadt. Az esővédőm cserbenhagyott ezért mire hazaértem csurom víz voltam. Az esernyő mellé még szeretnék a fa alá egy gitárpengetőt, mert ami volt rejtélyes módon eltűnt. Remélem nem kértem megfizethetetlen dolgokat. Remélem teljesülni fog. Előre is köszönöm.

X



Kedves Jézuska!

Sajnos 6.-ban írtam utoljára levelet neked, mert kértem, hogy fehér karácsonyunk legyen csak eső esett és minden latyak volt. Most 3 után szeretném megint kérni, hogy essen a hó szenteste éjszakáján!



Kedves Jézuska!

Szeretnék egy bonsait, ha csak ilyeneket lehet kérni. Azért szeretnék egy ilyen növényt, mert nem szárad ki, mivel nálunk itthon olyan a klíma, hogy általában kiszáradnak a növények. Másrészt, mert ahogy azt gondozzuk, kikapcsoljuk az agyunkat, úgymond azt írták relaxálunk közben és nekem nem ártana. Jézuska ha már ott vagy a boltba, akkor a bátyámnak is hoznál? Előre is köszönöm.
Ha úgymond szellemi javakat is lehet kérni, akkor szeretnék egészséget, családi békét. A szokásos dolgokat.
Drága Jézuska, ennyit kérnék, címet nem adok mivel hát te vagy a Jézuska és neked mindenkit kell tudnod  hol lakik.
üdvözlettel: X



Kedves Jézuska!
Tudom, hogy még nem jött el az ideje, de én már megkaptam a karácsonyi ajándékot. Ugyanis anyáék nem tudták megvenni nélkülem, mert fel kell próbálni. Így már pár nappal ezelőtt megvettük a korcsolyát. Már régebben is szerettem volna korcsolyázni, de eddig kimaradt az életemből, most viszont megpróbálkozok a lehetetlennel. Igaz már voltam néhányszor korcsolyázni és nem voltam olyan reménytelen eset.


Egyedül a korcsolya volt olyan dolog, amit kértem, a többi pedig meglepetés lesz. Kedves Jézuska én nem tudok mit kérni, anyáék is állandóan azzal nyaggatnak, hogy mit vegyenek nekem. Igaz felsorolhatnék egy csomó mindent, de azoknak semmi haszna, úgyis két hét múlva a szekrény aljában kötnének ki, úgyhogy lassan elköszönök és várlak 24-én.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése